'Bij UBN ben je geen nummer, je wordt echt gewaardeerd als flexmedewerker'



UBN bestaat dit jaar 29 jaar. En met die schat aan ervaring voelt het uitzendbureau feilloos aan welke vacature bij wie past. Daarnaast blijft UBN, dat in Rotterdam is gevestigd op de Laan op Zuid, vernieuwen om mee te gaan met de tijd. UBN werkt onder meer samen met flexmedewerker Peter Tintel, die sinds januari 2017 via het uitzendbureau werkt bij GLS Netherlands.

UBN Uitzendbureau sprak met de 43-jarige Tintel over zijn werk én over de samenwerking.

Wat is jouw rol binnen GLS? 
‘Ik werk in de loods bij GLS. Ik zorg ervoor dat de routes op tijd weg gaan vanaf het magazijn en ik ben verantwoordelijk voor het laden en lossen van de vrachtwagens. Daarnaast ben ik iemand die de lol er altijd in houdt. Ik houd wel van een dolletje en grapje. Je werkt samen en je moet er met z’n allen het beste van maken.’

Waar werkte je hiervoor? 
‘Ik heb 22 jaar gewerkt bij een groothandel in wenskaarten en hobby-artikelen. Ik was daar floormanager en verantwoordelijk voor de klanten, inkoop, verkoop, magazijn en webshopbeheer. Daar werkte ik overigens niet via een uitzendbureau, maar door een kennis van mij.’

Hoe ben je bij UBN terecht gekomen? 
‘Toen ik stopte bij die groothandel heb ik veel gesolliciteerd en in die periode heb ik ook mijn VCA en heftruckcertificaat behaald om mijn kans op de arbeidsmarkt te vergroten. Ik stond ingeschreven bij meerdere bureaus, UBN vond mij en benaderde mij voor een baan bij GLS.’

Wat komt als eerste in je op als je aan UBN denkt?
‘Een fijn uitzendbureau, met nette medewerkers die altijd behulpzaam zijn en je goed behandelen. Ik heb echt nog nooit klachten gehad. Als er iets misgaat, wordt het door UBN zo snel mogelijk weer opgelost. Bij UBN had ik vanaf de eerste dag een goed gevoel, dat is echt zo. Ik denk door de persoonlijke manier van werken. Je bent geen nummer, je wordt echt gewaardeerd als flexmedewerker.’

Waarom is werken bij GLS leuk voor jou?
‘Het is altijd gezellig bij GLS. In de loods heb ik het altijd naar mijn zin met mijn collega’s. Ze passen echt in mijn straatje.’

Wat bedoel je precies met ‘jouw straatje’?
‘Ik werk ook wel eens in Vianen voor GLS. Daar is het toch wat rustiger. Maar ik probeer het iedereen altijd wel naar zijn zin te maken, ook met een dolletje. Ik heb goed contact met de chauffeurs. Ik denk dat ik sowieso wel goed met mensen om kan gaan. Ik heb echt nooit ruzie.’

Waar zie jij jezelf over 5 jaar?
‘Over 5 jaar heb ik een vast contract en ben ik nog steeds werkzaam bij GLS.’

Wat kan UBN nog voor jou doen om je nog blijer te maken?
‘Zo. Heel weinig denk ik. Als ik eerlijk ben. De samenwerking met UBN verloopt perfect.’

Foto: het team van UBN Uitzendbureau Rotterdam



Artikel gaat over




Gerelateerd nieuws

Peter Loef van Beequip donderdag te gast in RUR Lunchbreak

Peter Loef van Beequip donderdag te gast in RUR Lunchbreak

Peter Loef van Beequip MKB Equipment Lease is donderdagmiddag te gast in de RUR Lunchbreak van...

Hamburg Verhuur: nieuw digitaal magazine met bijzondere successtory

Hamburg Verhuur: nieuw digitaal magazine met bijzondere successtory

Dutch Cabin Group lanceert jaarlijks het Flight to the Future magazine. Een magazine boordevol...

World Trade Center Rotterdam deelt een teaser

World Trade Center Rotterdam deelt een teaser

Partner World Trade Center (WTC) Rotterdam deelt een teaser van dertig seconden op social media.


Schrijf in voor onze nieuwsbrief en digitale magazine.

Het laatste nieuws

Peter Loef van Beequip donderdag te gast in RUR Lunchbreak

Peter Loef van Beequip donderdag te gast in RUR Lunchbreak

Peter Loef van Beequip MKB Equipment Lease is donderdagmiddag te gast in de RUR Lunchbreak van...

Hamburg Verhuur: nieuw digitaal magazine met bijzondere successtory

Hamburg Verhuur: nieuw digitaal magazine met bijzondere successtory

Dutch Cabin Group lanceert jaarlijks het Flight to the Future magazine. Een magazine boordevol...

World Trade Center Rotterdam deelt een teaser

World Trade Center Rotterdam deelt een teaser

Partner World Trade Center (WTC) Rotterdam deelt een teaser van dertig seconden op social media.