Daikin gestart met landelijke reclamecampagne



Daikin is officieel gestart met de landelijke reclamecampagne als Partner van Schaatsend Nederland. Oud-schaatser Erben Wennemars en shorttrackers Sjinkie Knegt, Suzanne Schulting, Dylan Hoogerwerf en Lara van Ruijven zijn de hoofdrolspelers in de campagne: ‘Ready voor Het Nieuwe Verwarmen?’ van Daikin, de nieuwe KNSB Partner van Schaatsend Nederland.

Deze consumentgerichte campagne is de start van de vierjarige samenwerking van Daikin met de schaatsbond. Daikin is, samen met KPN, Partner van Schaatsend Nederland en actief bij de KNSB-disciplines: langebaan schaatsen, shorttrack, marathon en ook kunstrijden en inline-skaten. 



Artikel gaat over




Gerelateerd nieuws

Nedelko organiseert voetbaltoernooi voor bedrijven in Sparta-stadion

Nedelko organiseert voetbaltoernooi voor bedrijven in Sparta-stadion

Nedelko laat dromen werkelijkheid worden. Op vrijdag 14 juni kunnen bedrijven deelnemen aan het...

BeGlobal over zaken doen in China: ‘Er is daar in amper tien jaar echt zóveel verbeterd’

BeGlobal over zaken doen in China: ‘Er is daar in amper tien jaar echt zóveel verbeterd’

Volgende week wordt op een schip van de Spido het nieuwe magazine van Friends in Business...

Prodex vraagt via applicatie om feedback

Prodex vraagt via applicatie om feedback

Sinds enige tijd maakt Prodex gebruik van Ratecard, een applicatie om feedback te vragen aan hun...


Schrijf in voor onze nieuwsbrief en digitale magazine.

Het laatste nieuws

Nedelko organiseert voetbaltoernooi voor bedrijven in Sparta-stadion

Nedelko organiseert voetbaltoernooi voor bedrijven in Sparta-stadion

Nedelko laat dromen werkelijkheid worden. Op vrijdag 14 juni kunnen bedrijven deelnemen aan het...

BROEDERLIEFDE VOOR DROOMAUTO’S

BROEDERLIEFDE VOOR DROOMAUTO’S

Gräper Automotive, een bekend adres voor bijzondere en exclusieve auto’s, groeit hard....

BeGlobal over zaken doen in China: ‘Er is daar in amper tien jaar echt zóveel verbeterd’

BeGlobal over zaken doen in China: ‘Er is daar in amper tien jaar echt zóveel verbeterd’

Volgende week wordt op een schip van de Spido het nieuwe magazine van Friends in Business...