HJF Advocaten nog laagdrempeliger: ‘Even zoeken naar een balans, maar daar zijn we in geslaagd’

06-01-20

Voor HJF Advocaten was 2018 het jaar van de veranderingen. Met een nieuwe website en een nieuw logo. In 2019 heeft het advocatenkantoor die trend voortgezet. ‘Om nog laagdrempeliger te zijn dan wij al waren’, legt Florence Jonker uit.

‘In 2019 hebben wij dat nog meer onder de aandacht gebracht. Daar heeft het nieuwe logo echt aan bijgedragen. We hebben veel positieve reacties gekregen. Als er positief op gereageerd wordt, weet je dat je op de goede weg bent.’

Lees ook: HJF Advocaten: nieuw logo is subtieler en moderner

En dat heeft Jonker goed gedaan. ‘Het is in de advocatuur, waar toch een bepaalde indruk over bestaat, best lastig om laagdrempelig te zijn. Je wilt namelijk niet je professionele uitstraling verliezen. Het was even zoeken naar een balans, maar daar zijn we in geslaagd.’

In de video, opgenomen eind december in restaurant JAQ, praat Florence Jonker ook over de derde editie van de Rotterdam Business Trip.

Meer nieuws