Ondernemerschap

0to9 Creative Impact Agency wint SAN Accent voor arbeidscampagne voor Franciscus Gasthuis & Vlietland

0to9 Values-Driven Creativity - Rotterdam

0to9 Creative Impact Agency heeft een SAN Accent gewonnen in de categorie ‘Corporate’ voor de arbeidscampagne #wiedeklompast voor het Franciscus Gasthuis & Vlietland. ‘Een hele innovatieve campagne, authentiek omdat zij medewerkers hebben gebruikt als ambassadeurs’, luidde het commentaar van de jury.

De uitreiking werd dit jaar vanwege de coronamaatregelen via een livestream uitgezonden in Studio 21 in Hilversum. Met Frits Sissing als presentator en 106 genomineerden op een virtuele publiekstribune op 360° LED schermen rondom de zaal.

0to9 Creative Impact Agency kreeg samen met opdrachtgever Silvia van Prooyen en haar collega’s Annemarie Bakker en Franka Terlouw de SAN Accent deze week fysiek uitgereikt. 

Van Prooyen: ‘Een campagne is succesvol als het de aandacht trekt, mensen aanspreekt en het gewenste resultaat behaalt. Dit is bij #wiedeklomppast driemaal check! Ik ben het team van 0to9 dankbaar voor de creativiteit en de fijne samenwerking om tot zo’n mooi resultaat te komen.’

Benieuwd naar de case #wiedeklomppast van 0to9 Creative Impact Agency met het Franciscus Gasthuis & Vlietland? Kijk dan hier

Foto: 0to9 Creative Impact Agency

Dit artikel wordt u aangeboden door

0to9 Values-Driven Creativity

0to9 Values-Driven Creativity helpt organisaties te ontwikkelen door persoonlijke waarden van medewerkers te verbinden met de waarden van de organisatie.

Meer nieuws