Innovatie

KENNISSESSIE GENERATIEVE AI

Hilton Rotterdam - Rotterdam

In ‘de Grande Dame’, het Hilton hotel in Rotterdam, organiseerde Friends in Business in samenwerking met B.made een boeiende kennissessie over de toegevoegde waarde van het gebruik van Generative AI voor de content marketing van organisaties. De middag werd afgetrapt door FIB’s anchor woman Simone Batelaan, die een inspirerend gesprek had met Jolijn Zeeuwen, General Manager van Hilton Rotterdam. Dit zette de toon voor een middag vol inzichten en innovatie.

Leon Steijn van B.made vertelde overtuigend over het belang van het omarmen van generative AI. Zijn introductie vormde een krachtige motivatie voor de deelnemers om open te staan voor de mogelijkheden die deze technologie biedt. De dynamiek van de sessie werd versterkt door de Creative Director van B.made, Mike van den IJssel, die een interactieve en dynamische presentatie leverde over alle aspecten van generative AI. Alle facetten van generative AI, van text to text en van text to image, maar ook van text to audio en text to video passeerden de revue. Met aansprekende voorbeelden werd duidelijk hoe deze innovatie direct kan worden toegepast op de content marketing van de aanwezige friends in business.

Naast de nieuwe inzichten in deze innovatieve en razendsnelle ontwikkelingen maakten de Friends kennis met Kai, een door AI gegenereerde special-forces veteraan en persoonlijk motivAItor van Mike. Kai bracht niet alleen een ander perspectief op AI, maar inspireerde en motiveerde de aanwezigen ook om actie te ondernemen. De enthousiaste reacties spraken boekdelen. De nieuwe inzichten wakkerden de interesse in AI vooral verder aan.

De middag werd afgesloten in het sfeervolle JAQ restaurant van Hilton Rotterdam, waarbij F&B manager Ralph van Hattem de aanwezigen vertelde over het gebruik van lokale ingrediënten in de keuken van JAQ en de speciale business lunchmogelijkheden. Met nadien in de mailbox bij alle Friends het speciale aanbod van Kai: een gratis communicatiescan voor organisaties, in samenwerking met B.made. Dit aanbod biedt de deelnemers een concrete kans om de opgedane kennis toe te passen binnen hun eigen organisaties en direct waarde toe te voegen.

Deze kennissessie was wellicht het begin van de reis naar een geoptimaliseerde en innovatieve organisatie met behulp van generative AI.

Ook geïnteresseerd in een gratis communicatiescan? Neem dan meteen contact op met Kai en B.made via www.bmade.nl.


Dit artikel wordt u aangeboden door

Meer nieuws