Jos Sollie (M. de Koning Autobedrijven): ‘Online en offline activiteiten moeten naadloos in elkaar overgaan’
Maas-De Koning - Capelle aan den IJssel
Jos Sollie, directeur van M. de Koning Autobedrijven, was eind vorig jaar te gast in Studio Friends in Business bij presentator Frank Vijg.
In die uitzending vertelde Sollie dat zijn bedrijf anders is gaan denken in coronatijd én dat online en offline activiteiten naadloos in elkaar over moeten gaan. 'Voor die uitdaging staan wij nu.'
Lees ook: Studio Friends in Business: Jos Sollie (M. de Koning Autobedrijven)
'Wij werken toe naar een hybride organisatie, waarbij we enerzijds in staat zijn de beste propositie te bieden en anderzijds de beste dienstverlening. Die propositie gaat meer en meer digitaal, en die beste dienstverlening is offline, dus op de zaak.'
Kijk hieronder naar een fragment uit Studio Friends in Business. De hele uitzending staat op ons platform.
Dit artikel wordt u aangeboden door
Maas-De Koning
Persoonlijke aandacht, zorgvuldigheid en kwaliteit. Dat is kenmerkend voor M. de Koning. Met 170 gemotiveerde professionals werken wij aan één gezamenlijk doel: zorgeloze mobiliteit voor onze klanten. Kortom, u staat bij ons centraal!