B.made kan vooruit dankzij nieuwe studio
B.made - Rotterdam
Zes maanden duurde de verbouwing maar liefst. Die monsterklus was de moeite meer dan waard. De nieuwe studio van B.made ‘waarin zoveel meer mogelijk is’ heet met recht een aanwinst.
Tijdens een geslaagd interview voor het 132ste nummer van Friends in Business bracht algemeen directeur Leon Steijn van B.made bij Jan Dirk Stouten de nieuwe studio voor het voetlicht. De oude studio op de negende verdieping van kantoorgebouw Zuidpoort aan de Stadionweg in Rotterdam biedt een overweldigend uitzicht op De Kuip, de Maas en de skyline van Rotterdam. Feyenoord TV wordt er bijvoorbeeld opgenomen.
Leon Steijn: ‘We kregen echter steeds meer vraag van andere klanten, naar andere settings en andere werkvormen. Webinars hebben tijdens de coronapandemie een enorme vlucht genomen.’
De nieuwe studio, vijf verdiepingen lager, kent verschillende settings waaronder een talkshowsetting, ‘we noemen dat een Jinek-setting’, een huiskamersetting en een green screen en dankzij hightechapparatuur heel veel extra mogelijkheden.
Met de nieuwe studio kan dit full service digital marketingbureau zijn doelen waarmaken. ‘Iedereen bij B.made, veertig medewerkers sterk, is ambitieus. Iedereen wil vooruit en dat komt er nu uit.’
Een gesprek met Leon Steijn tijdens de bladpresentatie in mei in het Zalmhuis:
Dit artikel wordt u aangeboden door
B.made
B.made is een full-service digital marketing agency die organisaties nog beter ondersteunt bij het implementeren en realiseren van al hun digitale marketing- en mediadoelstellingen. B.made doet dit door middel van context marketing: Het leveren van de juiste boodschap, aan de juiste persoon, via het juiste kanaal, op het juiste moment met de juiste emotie.