Ondernemerschap

B.made genomineerd voor Dutch Interactive Award in categorie ‘Data’

B.made - Rotterdam

B.made is genomineerd voor een Dutch Interactive Award (DIA), in de categorie ‘Data’. Tijdens dit evenement worden prijzen uitgereikt voor de beste interactieve werken van Nederlandse bodem.

De DIA bestaan sinds 2010 en worden georganiseerd door Emerce en DDA. Alle aangemelde cases worden beoordeeld door een onafhankelijke jury, bestaande uit vooraanstaande namen uit de digitale wereld. De werken worden beoordeeld op: concept, design & UX, resultaat en optimalisatie. Tijdens de jurydag krijgt B.made de kans om de case te pitchen.

In 2018 ontwikkelde B.made in samenwerking met Feyenoord een gepersonaliseerde infographic voor supporters. In hun persoonlijke ‘Feyenoord-Story’ konden zij verschillende feiten en cijfers over Feyenoord zien vanaf hun geboortedatum. Door een handige webpagina konden de supporters hun story eenvoudig delen via social media. 

Alle nominaties in de categorie ‘Data’ zijn:
Feyenoord 110 jaar – B.made 
• Persoonlijke aandacht door slimme toepassing van data – Green Orange 
• Lion King Musical – Marketing Stitching campagne – Greenhouse, Mindshare 
• MaaShub: dataknooppunt verbetert regionale mobiliteit – Way2Web Software
• Data-driven journeys: de reis van je leven – Yellowgrape

 

Dit artikel wordt u aangeboden door

B.made

B.made is een full-service digital marketing agency die organisaties nog beter ondersteunt bij het implementeren en realiseren van al hun digitale marketing- en mediadoelstellingen. B.made doet dit door middel van context marketing: Het leveren van de juiste boodschap, aan de juiste persoon, via het juiste kanaal, op het juiste moment met de juiste emotie.

Meer nieuws