Ondernemerschap

Buro Nieuw Creatief Peil sluit zich aan bij 0to9 en 0 Entropy

0to9 Values-Driven Creativity - Rotterdam

Nieuw Creatief Peil, in 2007 opgericht door Jean-Jacques Sliepen en Rogier Wilmink, is per 1 januari 2021 volledig onderdeel van de 0 Group (‘Zero Group’). 0to9 Creative Impact Agency en 0 Entropy Culture Impact Agency nemen Buro Nieuw Creatief Peil over.

NCP’s sterke portfolio van B2B klanten, van welzijn tot world rally, zijn zeer welkom op de Coolsingel in Rotterdam en bij het team van impact creators. De 0 Group geeft daarmee zijn ambitie om van Nederland het gelukkigste werkland in de wereld te maken, een strategische, creatieve
én commerciële impuls.

De 0 Group, bestaande uit 0to9 en 0 Entropy, en sinds maart 2020 ook uit 0 Loss, combineert prijswinnende expertise op het gebied van communicatie en cultuur, met innovatieve pilots op het gebied van winstgevende cultuur- en gedragstransformatie.

Samen met opdrachtgevers creëren zij een waardengedreven, disruptieve communicatiestrategie met unieke BeeldTaal en maatwerk transformatieprogramma's. Met meetbare impact op werkplezier en harde kpi’s. Enthousiast vertellen Wilmink en Sliepen waarom zij deze stap hebben gezet: ‘Eerdere samenwerkingen met 0to9 en 0 Entropy bevielen iedereen zo goed, dat opgaan met NCP in de 0 Group, als een logische stap voelde. Door onze ambities en netwerken te verbinden, kunnen we voor meer opdrachtgevers impactvol werk maken, waarmee zij hun ambities de komende jaren gaan realiseren! Nu belangrijker dan ooit!’

Het managementteam van de 0 Group, managing partners Anne-Marie van den Bos en Robert Jan van Leeuwen (foto), creative director Joost Gorsel en account director Ilse van der Kaaden kijkt uit naar de komst van team NCP. Samen met business development directors JeanJacques Sliepen en Rogier Wilmink en het team van NCP wordt de ingeslagen koers en onconventionele werkwijze voortgezet en worden nieuwe kansen gecreëerd: op naar nog meer positieve impact en waarde(n)vol, duurzaam succes voor opdrachtgevers!

Dit artikel wordt u aangeboden door

0to9 Values-Driven Creativity

0to9 Values-Driven Creativity helpt organisaties te ontwikkelen door persoonlijke waarden van medewerkers te verbinden met de waarden van de organisatie.

Meer nieuws