Ondernemerschap

“Ik was in het stadion en kreeg twee keer kippenvel.”

B.made - Rotterdam

In het komende magazine van Friends in Business een verhaal met Florian Siemer.

2023 kan voor Florian Siemer (32) niet meer stuk. De Key Account Manager van B.made beleefde twee emotionele hoogtepunten: het kampioenschap Feyenoord – niet toevallig ook Florians favoriete club – en het huwelijksaanzoek aan zijn vriendin tijdens een rondreis door Costa Rica.

Kippenvel

Voor Feyenoord, waarvan B.made al meer dan tien jaar partner is, doet het bureau dat allemaal. Met als
apotheose 14 mei 2023, de dag dat de Stadionclub weer kampioen werd. Een week van tevoren kwam er
pas definitief groen licht om alle kampioensuitingen te maken. Dat betekende alle hens aan dek bij B.made: ‘Binnen een maand hebben we een speciale kampioenswebsite opgeleverd. Op die kampioensdag en bij de huldiging op de Coolsingel, een dag later, kwam alles samen wat wij doen: de content die in de stad hing, de belettering op de bus die de selectie naar het stadhuis reed, de productie van de huldiging, een speciale website, alle video’s over hoe Feyenoord dat seizoen kampioen werd. Dit was voor ons echt het hoogtepunt van het jaar.’ ‘Alles ging gelukkig vlekkeloos. Ik was in het stadion en
kreeg twee keer kippenvel. Eerst doordat we wonnen uiteraard, en direct na de wedstrijd toen ik andere fans op hun telefoon zag kijken op ónze kampioenswebsite.’

Het aanzoek

Dan naar dat andere bijzondere moment: het aanzoek. ‘We gingen drie weken naar Costa Rica. Een prachtig land. Het werd nog mooier toen ik mijn vriendin daar ten huwelijk vroeg en ze ja zei.

Het hele verhaal met Florian staat in het nieuwe magazine van Friends in Business. Die editie presenteren wij op maandag 20 november in The Boathouse in Kralingen.

Dit artikel wordt u aangeboden door

B.made

B.made is een full-service digital marketing agency die organisaties nog beter ondersteunt bij het implementeren en realiseren van al hun digitale marketing- en mediadoelstellingen. B.made doet dit door middel van context marketing: Het leveren van de juiste boodschap, aan de juiste persoon, via het juiste kanaal, op het juiste moment met de juiste emotie.

Meer nieuws