Jeroen Loomans (SIGN-PARTNERS): ‘We scoren nu nog meer op grote projecten’
SIGN-PARTNERS - Steenbergen
‘Wij koesteren onze mensen. Zeker in deze coronatijd monitoren wij het welzijn van ons personeel. Dat is ook voor 2022 een serieus aandachtspunt’, zegt Jeroen Loomans, DGA bij SIGN-PARTNERS. ‘Daarnaast willen wij dit jaar onze omzet verder uitbouwen, verder groeien als bedrijf na het mooie achterliggende jaar.’
Er is vorig jaar veel veranderd bij SIGN-PARTNERS. Zo verhuisde de specialist op het gebied van bewegwijzering naar een prachtig nieuw onderkomen aan de A4, tussen de havens van Rotterdam en Antwerpen. SIGN-PARTNERS heeft sindsdien alles onder één dak. ‘We scoren nu nog meer op grote projecten. Met ons nieuwe label deSIGN Branding is ons fundament steviger geworden. Wij ontwerpen huisstijl en websites nu in de breedste zin van het woord. Bovendien brengt dit label ons veel synergie naar SIGN-PARTNERS en SIGN-PRINTING.’
Loomans (foto, rechts) kijkt als directeur ook al over 2022 heen. ‘Dan denk ik op de lange termijn aan de overdracht van de operationele zaken aan collega Jeroen Blom (foto, links), en op de middellange termijn aan innovatie. Onze vindbaarheid op google en dynamische signing zijn daar goede voorbeelden van. Maar ook onze commerciële activiteiten met Jeroen bij onder meer Friends in Business is daar onderdeel van.’
Lees ook: Britt de Boer: ‘Vliegende start voor deSIGN-Branding’
Dit artikel wordt u aangeboden door
SIGN-PARTNERS
SIGN-PARTNERS is een dynamisch bedrijf en produceert, levert en monteert: bewegwijzering, gevel- en dakreclames, folie- en autobelettering en reclamedoeken.