Leon Steijn (B.made): ‘Wij maken echt heel mooie dingen’
B.made - Rotterdam
Leon Steijn van B.made staat in het komende magazine van Friends in Business. Hij is sinds november 2019 de algemeen directeur van de Rotterdamse full service digital marketing agency. ‘Wij maken echt heel mooie dingen’, zegt hij trots.
In de afgelopen anderhalf jaar is de dienstverlening van B.made uitgebreid, de kwaliteit daarvan verbeterd en ook het aantal klanten en de omzet nemen flink toe. ‘We hebben veel innovaties doorgevoerd. Vernieuwing en uitbreiding van de dienstverlening ook, vooral gericht op beleving rondom communicatie. Denk aan animaties, social media en 360˚-fotografie. We hebben ook een studio gebouwd, die volop gebruikt wordt door klanten’, zegt Steijn.
‘We kunnen alles zelf doen. Een website of app maken én vullen, en vervolgens door social media-posts voor bezoekers zorgen. Content gedreven door techniek is de toekomst. Data wordt daarbij steeds belangrijker. Met name voor effectieve communicatie. Wij maken communicatie persoonlijk: we snappen wie de bezoeker van een website is en dus krijgt hij of zij een website te zien die is aangepast aan zijn of haar interesses.’
Het hele verhaal met Steijn staat in ons nieuwe magazine. Dat nummer verschijnt eind mei.
Dit artikel wordt u aangeboden door
B.made
B.made is een full-service digital marketing agency die organisaties nog beter ondersteunt bij het implementeren en realiseren van al hun digitale marketing- en mediadoelstellingen. B.made doet dit door middel van context marketing: Het leveren van de juiste boodschap, aan de juiste persoon, via het juiste kanaal, op het juiste moment met de juiste emotie.