Ondernemerschap

‘Ons logo was toe aan een upgrade’

BeGlobal - Waddinxveen

BeGlobal heeft een nieuw logo. ‘Het was toe aan een upgrade’, vertelt Marco Horneman. ‘We vinden deze nieuwe versie eigentijds en duidelijker overbrengen wat BeGlobal is, wat we doen en wie we zijn.’ We bestaan 20 jaar, we zijn gegroeid en ons nieuwe logo past bij het BeGlobal van nu.’

Als je het oude en het nieuwe logo van BeGlobal naast elkaar zet, zie je dat het gaat om kleine aanpassingen. ‘Maar dat ze opvallend genoeg zijn om het ‘nieuwe’ BeGlobal te visualiseren’, vindt Marco. ‘Het verbeeldt power, vakkennis en ervaring, en niet in de laatste plaats enthousiasme voor ons vak. Dit logo is BeGlobal en wat we dagelijks doen voor onze klanten.’

Marco was in oktober aanwezig bij de Rotterdam Business Party in The Boathouse Kralingen. Wij spraken met hem over het 20-jarig bestaan van BeGlobal. ‘We zijn waanzinnig blij, elke dag weer.’

Hieronder het nieuwe logo van BeGlobal:

Dit artikel wordt u aangeboden door

BeGlobal

Onze producten worden gebruikt met een doel, om een bepaald resultaat te bereiken. We beoordelen product media als onderdeel van de totale marketingmix van onze klanten. Met als uiteindelijk doel hun merken te versterken.’

Meer nieuws