Raymon de Kruijff (Admix): ‘Dit bedrijf is het waard om met zorg te behandelen’
ADMIX: IMPACTVOLLE CREATIVITEIT - Rotterdam
De glimlach op het gezicht van Raymon de Kruijff is veelzeggend. Sinds enkele maanden is hij directeur van Admix Creative Agency, gevestigd in het Lloydkwartier in Rotterdam. De Kruijff kijkt vanuit het kantoor uit over de Maas, een inspirerende omgeving. ‘Toen de kans voorbij kwam om bij Admix aan de slag te gaan, heb ik deze meteen aangepakt.’
De opvolger van Jan Leydes is thuis bij het communicatiebureau. ‘Een ontzettend mooi bedrijf, met een rijke historie. Een bedrijf dat al bijna een halve eeuw bestaat, is het waard om met zorg te behandelen. Mijn passie voor dit vak is groot en met mijn ervaring bij een internationale corporate denk ik heel veel bij te kunnen dragen aan het succes van onze klanten.’
Lees ook: Admix sluit zich aan bij Friends in Business
De Kruijff vertelt over de veranderingen bij Admix. ‘Denk aan het gebruik van meer data en insights in wat we voor we klanten kunnen doen. Ik ben een enorme voorstander van een vaste methodiek en marketingmodellen. De afgelopen periode hebben we dan ook besteed aan het vastleggen van ons ‘360˚-Veranderperspectief’. Een methode die ons gaat helpen onze klanten vertrouwen te bieden in de uitkomst van hun projecten.’
Daarnaast hecht De Kruijff veel waarde aan de expertise van de mensen bij Admix. ‘Die expertise benutten en verder laten groeien is heel belangrijk voor onze toekomst. Onze claim durven we dan ook met een gerust hart uit te spreken: we create change.’
Dit artikel wordt u aangeboden door
ADMIX: IMPACTVOLLE CREATIVITEIT
Bij Admix combineren we strategische inzichten met creativiteit en growth marketing om B2B merken onderscheidend te positioneren. We doen wat nodig is om doelgroepen te bereiken, boeien en bewegen. Samen met onze REIWA Group zusjes zorgen we voor pakkende branding campagnes, contentcreatie, slimme media inzet en lead management. Alles om aan merkbekendheid én kwalitatieve conversie te werken.