Ondernemerschap

Robbert Jan Doorenbos (SIZO Group): ‘Op je 61ste kun je nog iets nieuws leren’

SIZO Group - Capelle a/d IJssel

SIZO Identity, gespecialiseerd in bedrijfskleding en incentives voor de B2B-markt, werd onlangs overgenomen door Greazy Customs uit Nieuwerkerk aan den IJssel. ‘Ik ben nu 61 en vond dat ik te veel dingen moest doen die ik niet leuk vond,’ zegt Robbert Jan Doorenbos, die jarenlang het vaste gezicht was van SIZO Identity. ‘Daarom zijn we op zoek gegaan naar een partij die het wilde overnemen.’

‘Op werkgebied moet je dingen doen waar je energie van krijgt, dingen die je leuk vindt,’ zegt Robbert Jan, die in dienst blijft van de SIZO Group en zich gaat richten op het verkopen van in- en outdoor signing. ‘Je kan zeker nog iets nieuws leren op je 61ste! Ik moet nu weer goed nadenken als ik bij klanten kom. Ik word daarbij heel goed ondersteund door het topteam van SIZO. Ik leer elke dag weer nu, en dat is superleuk. Ik zie nieuwe uitdagingen en ben er heel erg mee bezig.’

Bekijk het volledige interview met Robbert Jan in de videospeler.

Lees ook: SIZO Identity wordt Greazy Identity: ‘Voor relaties verandert er niets’

Dit artikel wordt u aangeboden door

SIZO Group

SIZO GROUP ontwerpt, produceert, installeert en zorgt voor de onderhoud van (in en outdoor) signing en led schermen

Meer nieuws