Ondernemerschap

‘Extra kansen om je Schor te Zingen!’

SAM Reclame & Communicatie - Rotterdam

Zet dinsdag 4 april 2023 in je agenda! Want dan is er weer een Zing je Schor: het meest unieke popevenement van Rotterdam in Kantine Walhalla. Ook jij kunt op het podium schitteren met het Groot Niet te Vermijden, want de organisatie heeft nog extra plaatsen voor amateurartiesten beschikbaar gesteld. Stephan van der Meer: ‘De begeleiding is top, en zingen kun je leren. Dit is één grote ‘powerboost’, dus wees er snel bij. Als één familie staan we achter Het Familiehuis Daniel den Hoed.’

Zing je Schor is een initiatief van Bytesnet, Theater Walhalla en SAM Reclame om geld in te zamelen voor Familiehuis Daniel den Hoed. Amateurartiesten uit verschillende bedrijven zingen zich letterlijk en figuurlijk de keel schor onder begeleiding van het Groot Niet te Vermijden. Stephan: ‘Meerdere Friends gingen de uitdaging eerder al aan. Ik reken dus weer op veel animo vanuit onze club. Ik daag iedereen hierbij uit het podium te pakken. ’

Hoe werkt het? Stephan: ‘De ‘artiesten’ die organisaties afvaardigen, laten zich sponsoren door bedrijven, vrienden, familie, collega’s en kennissen. Als de hele line up bekend is, kan vanaf eind januari iedereen donaties doen via de website www.zingjeschor.nl. De artiesten mogen officieel pas het podium op als ze minimaal een bedrag van 3000 euro hebben bereikt. In Walhalla is er plek voor 275 gasten. Ieder jaar is het volledig uitverkocht.’ Organisaties kunnen zich aanmelden bij Rachel Maréchal van het Familiehuis, Harry Jan Bus van Walhalla, Michael Arbman van Bytesnet of Stephan van der Meer van SAM Reclame.

Lees ook: Ruim 80.000 euro dankzij Zing je Schor voor Familiehuis Daniel den Hoed

Elk jaar doet er wel een klant van SAM Reclame mee. Wat Stephan elke editie opvalt, is dat iedereen met enorm veel passie en enthousiasme meedoet. ‘Alles wordt uit de kast gehaald zo veel mogelijk geld op te halen. Deelnemers van het eerste uur komen ieder jaar weer: kijken of meehelpen. De Zing je Schor familie wordt almaar groter. De spirit is echt onnavolgbaar. De gasten én de artiesten gaan helemaal uit hun bol. Niet gek natuurlijk want wie wil er nu niet samen met Het Groot Niet te Vermijden op een podium staan!? Maar we doen het natuurlijk vooral voor het Familiehuis Daniel den Hoed. Al ruim dertig jaar bieden ze een warm ‘tweede’ huis voor familieleden van kankerpatiënten. Als zelfstandige stichting die geen subsidie van overheden ontvangt, is ze daarom afhankelijk van donateurs en vrijwilligers.’

Dit artikel wordt u aangeboden door

SAM Reclame & Communicatie

Wij zijn SAM. MERKENBOUWERS. Wij maken als full service reclamebureau geen verschil tussen online en offline. Wij maken de verbinding. Vanuit een doordachte basis ontwikkelen wij concepten die werken, bepalen de strategie die communicatie waardevol maakt, zorgen voor synergie die merken nodig hebben. Daarin zijn wij leidend (of eigenwijs zo u wilt) en uiterst creatief.

Meer nieuws