Studio Friends in Business: Jos Sollie (M. de Koning Autobedrijven)
Maas-De Koning - Capelle aan den IJssel
‘Corona gaat een keer over, er komt een keer een nieuwe realiteit. Wij proberen ons vooral een beeld te vormen van die nieuwe realiteit en welke rol wij daar met M. de Koning Autobedrijven in gaan spelen.’ Dat zegt Jos Sollie van M. de Koning Autobedrijven.
De directeur van M. de Koning Autobedrijven blikt in Studio Friends in Business met presentator Frank Vijg terug op 2020, én natuurlijk is de blik gericht op de toekomst.
Lees ook: Jos Sollie (M. de Koning Autobedrijven): ‘We wijken niet af van onze visie en strategie’
Sollie gaf eerder dit jaar al aan dat M. de Koning Autobedrijven zich had aangepast aan de omstandigheden. Anders is gaan denken, met nieuwe activiteiten. 'Wij zijn goed in staat om het omzetverlies in nieuwe auto's goed te maken met andere activiteiten. Die draaien onverminderd goed door', vertelt hij.
Sollie doelt onder meer op proefritten aan huis, een haal- en brengservice, reparaties aan huis, een digitale showroom en auto's demonsteren met Facetime.
Kijk hieronder naar de hele uitzending met Jos Sollie van M. de Koning Autobedrijven:
Dit artikel wordt u aangeboden door
Maas-De Koning
Persoonlijke aandacht, zorgvuldigheid en kwaliteit. Dat is kenmerkend voor M. de Koning. Met 170 gemotiveerde professionals werken wij aan één gezamenlijk doel: zorgeloze mobiliteit voor onze klanten. Kortom, u staat bij ons centraal!