Warehouse BeGlobal loopt als een trein
BeGlobal - Waddinxveen
BeGlobal werkt voor steeds meer – grote – opdrachtgevers. Reden waarom BeGlobal er in het voorjaar van 2021 voor koos om de opslag van product media en fulfilment niet meer extern te laten plaatsvinden, maar een eigen warehouse op te zetten. De klanten van BeGlobal reageren enthousiast, aldus Jeroen de Wit en Michel Vielvoije van het warehouse-team. ‘Het warehouse loopt als een trein!‘
‘In ons warehouse houden wij alle processen rondom de orderverwerking en logistieke afhandeling in eigen hand. De klanten ervaren de snelheid, kwaliteit en flexibiliteit van de orderafhandeling die wij hiermee kunnen bieden. Denk alleen al aan custom made opdrachten die allemaal hun eigen afhandeling nodig hebben, gepersonaliseerde zendingen en een stuk Europese afhandeling’, vertelt De Wit. ‘Omdat wij van A tot en met Z alles in eigen beheer afhandelen, kunnen we alle processen bewaken en direct aanpassen waar nodig en zijn we niet afhankelijk van de planning en mogelijkheden van derden op dit gebied.’
Wat is de uitdaging in logistiek en het laten draaien van een warehouse in de promotionele productenbranche?
‘Het steeds blijven zoeken naar de meest optimale verzendmethodes tegen de beste prijs.’
Perfecte combi
De Wit en Vielvoije vullen elkaar uitstekend aan. De Wit heeft ervaring in organisatorische processen en Vielvoije is vooral de man van fulfilment en logistiek. Het warehouse, met honderden palletplaatsen, bevindt zich op een paar meter afstand van het pand van BeGlobal in Waddinxveen van Marco Horneman en André Noordwijk.
Dit artikel wordt u aangeboden door
BeGlobal
Onze producten worden gebruikt met een doel, om een bepaald resultaat te bereiken. We beoordelen product media als onderdeel van de totale marketingmix van onze klanten. Met als uiteindelijk doel hun merken te versterken.’