Ondernemerschap

Edwin Hoogerwerf (Daikin): ‘Ik kon de tv niet aanzetten of ik zag Daikin voorbijschuiven’

Daikin Nederland - Capelle aan den IJssel

Daikin Nederland staat in het komende magazine van Friends in Business. Natuurlijk gaat het over schaatsen, want sinds vorig jaar is Daikin, naast KPN, de tweede hoofdsponsor van de KNSB.

‘De samenwerking met de KNSB, en ook met hun eventpartner House of Sports, is echt geweldig’, aldus directeur Edwin Hoogerwerf. ‘We hebben heel veel exposure gehad. Ik kon de tv niet aanzetten of ik zag Daikin voorbijschuiven.’

‘Schaatsen is een fantastisch platform: vijf miljoen fans, er is geen rivaliteit en iedereen is blij in het stadion. Je hebt het over een grote, internationale sport. De belangen zijn groot, maar de lijntjes kort. We doen het echt samen’, zegt Jeroen Kraaij, manager commerciële zaken bij de schaatsbond. 

Tijdens een businesslunch van Friends in Business vertelde Hoogerwerf ook al over de samenwerking met de KNSB. 'De eerste maanden zijn heel positief, maar we weten ook wel dat je minimaal twee jaar actief moet zijn wil je er echt iets van kunnen meten of merken.'

Het nieuwe magazine van Friends in Business wordt op 21 mei gepresenteerd in The Oyster Club. 

Dit artikel wordt u aangeboden door

Daikin Nederland

Daikin zet zich als bevlogen marktleider in voor een steeds beter binnen- én buitenklimaat.

Meer nieuws