Horneman en Noordwijk (BeGlobal): ‘Wij hoeven niet de grootste te zijn, wel de beste’
BeGlobal - Waddinxveen
‘Wij hoeven niet de grootste te zijn, maar als BeGlobal willen we wel de beste leverancier van product media zijn. Dat is ons motto. We willen een onmisbare schakel zijn in het bestel- en inkoopproces van onze klanten’, zeggen Marco Horneman en André Noordwijk van BeGlobal. Zij staan in juni in het magazine Building Brands in het kader van hun 20-jarig bestaan. De directeuren blikken terug en kijken vooruit naar wat er zich gaat afspelen op het gebied van product media.
‘De toekomst van dit vak wordt steeds meer afhankelijk van ICT; voor ons zijn de brandstores voor onze klanten daarin dan ook een cruciaal onderdeel.’
Optimaal voldoen aan klantwensen
BeGlobal heeft zich in de loop der jaren steeds meer ingericht op het werken voor en met grote klanten en multinationals. Mede door hun eigen ERP-systeem zijn ze hiertoe fully equipped. Horneman: ‘Met ERP kun je de productiviteit van organisaties maximaliseren, kosten beheersen en optimaal voldoen aan klantwensen. In een ERP-systeem komen alle bedrijfsprocessen samen. De tijd waarin afdelingen afzonderlijk van elkaar opereerden is voorbij. Alle processen zijn met elkaar verbonden en zo heb je grip op alle bedrijfsprocessen. Zo ondervang en voorkom je fouten.’
Creatief accent
BeGlobal is in het bezit van ISO 9001, mede door het excellente ERP-systeem. Noordwijk: ‘Maar het creatieve accent in alles wat met product media heeft te maken, willen we natuurlijk behouden. We zijn immers geen facilitair bedrijf. Promotionele producten zijn de core business van BeGlobal, en daar hoort nog altijd de live beleving bij en het persoonlijk contact met de klant. We geloven in de kracht en betekenis van promotionele producten op het gebied van marketing. We hebben die wow voor product media.’
Lees ook: BeGlobal heeft oog voor mens en milieu: ‘Prachtig product met een nog mooier verhaal’
Dit artikel wordt u aangeboden door
BeGlobal
Onze producten worden gebruikt met een doel, om een bepaald resultaat te bereiken. We beoordelen product media als onderdeel van de totale marketingmix van onze klanten. Met als uiteindelijk doel hun merken te versterken.’