Ondernemerschap

Leon Steijn (B.made): ‘In onze nieuwe studio is echt alles mogelijk’

B.made - Rotterdam

Organisaties zichtbaar(der) maken, door middel van creatieve communicatie, daarin schuilt de kracht van B.made. In dat proces blijft B.made iets te veel op de achtergrond. ‘We profileren ons te weinig’, erkent algemeen directeur Leon Steijn in het eerstvolgende magazine Friends in Business.

Zo weet bijna niemand dat B.made al tien jaar vrijwel de gehele communicatie en marketing doet voor Feyenoord. ‘Voor ons is het blijkbaar makkelijker om andere bedrijven te helpen dan om ons eigen bedrijf in volle glorie op de kaart te zetten.’

Het bouwen aan een merk verloopt anno 2022 via andere kanalen dan bij de start van B.made, destijds nog onder de namen BLIS en Made in Rotterdam. Vroeger werden vooral tv, reclamemasten langs de snelweg en bushokjes ingezet. Leon Steijn: ‘Nu denken we anders over hoe we onze doelgroep het best kunnen bereiken. Daar is online natuurlijk een heel belangrijke rol in gaan spelen.’

B.made opende onlangs een nieuwe studio om zijn klanten nog beter te etaleren. ‘In deze nieuwe studio is echt alles mogelijk, doordat we geïnvesteerd hebben in nieuwe apparatuur.’

Over de nieuwe studio laat Leon Steijn zijn licht schijnen in het magazine Friends in Business. Dat nummer presteren wij op maandag 23 mei in het Zalmhuis.

Dit artikel wordt u aangeboden door

B.made

B.made is een full-service digital marketing agency die organisaties nog beter ondersteunt bij het implementeren en realiseren van al hun digitale marketing- en mediadoelstellingen. B.made doet dit door middel van context marketing: Het leveren van de juiste boodschap, aan de juiste persoon, via het juiste kanaal, op het juiste moment met de juiste emotie.

Meer nieuws