Olga Nuyts (Enquire IT): ‘Sommige mensen vinden het heerlijk om thuis te werken, maar ik word er weeïg van’

12-10-20

Olga Nuyts van Enquire IT werkt sinds de uitbraak van het coronavirus begin maart thuis. ‘Ik ben sinds 9 maart niet meer bij klanten op locatie geweest. Alles gaat op afstand, wat in mijn vak niet altijd fijn is. Ik kan nog steeds dezelfde kwaliteit leveren, maar het gaat allemaal veel stroperiger’, vertelt zij in het komende magazine van Friends in Business.

'Ik kan iemands beeldscherm overnemen om uitleg te geven, maar het is bijvoorbeeld moeilijker om twijfel bij iemand te herkennen. Sommige mensen vinden het heerlijk om thuis te werken, maar ik word er weeïg van. Ik mis het om op locatie te zijn bij mijn klanten en het gemak waarmee je mensen iets kunt vragen', aldus Nuyts, die gespecialiseerd is in het softwarepakket Microsoft Dynamics NAV.

Ze verkoopt dit niet zelf, maar richt het systeem in en traint de medewerkers die met het programma gaan werken. ‘Hen blij maken, daar doe ik het voor. Ik denk niet als een manager, maar als een gebruiker. Hun dagelijkse werkzaamheden moeten makkelijker en fijner worden. Ik word er heel vrolijk van als dat lukt.’

Het hele verhaal met Nuyts van Enquire IT in het nieuwe magazine. Dat nummer verschijnt eind deze maand.

Meer nieuws