Rotterdam

SAM Reclame & Communicatie: ‘Zing je Schor 2023 nu al gedenkwaardig!’

SAM Reclame & Communicatie - Rotterdam

Wat een groep, wat een enthousiasme, wat een talent, wat een energie en wat een inzet! Stephan van der Meer van SAM Reclame & Communicatie kwam superlatieven tekort. Begrijpelijk als je kijkt op www.zingjeschor.nl en ziet wat de deelnemers van de vierde editie binnen hebben gehaald voor Het Familiehuis. Op dinsdag 4 april vindt Zing je Schor plaats in het Walhalla Theater en de teller staat nu al op bijna 105.000 euro voor het goede doel. Een absoluut recordbedrag!

Samen met Harry-Jan Bus (Walhalla) en Michael Arbman (NOSUCH) vormt Stephan van SAM Reclame & Communicatie het ‘core’ team van het unieke popevent Zing je Schor. Stephan: ‘Samen met Rachel Maréchal (Het Familiehuis) hadden we vijf jaar geleden maar één doel voor ogen: met ‘het familiegevoel’ als basis, mensen de mogelijkheid geven helemaal los te gaan met een popsong op het podium van Walhalla samen met de band Het Groot Niet te Vermijden. Er was slechts één voorwaarde: zorg als deelnemer dat je zoveel mogelijk geld inzamelt voor het Familiehuis Daniel den Hoed. Zing je Schor was geboren en is uitgegroeid tot een iconisch evenement in Rotterdam.’

In Familiehuis Daniel den Hoed logeren familieleden van kankerpatiënten. Het Familiehuis ligt pal naast Erasmus MC. Patiënt en familie kunnen zo samen zijn in de emotioneel zware periode van ziekte en behandeling. Familiehuis Daniel den Hoed is een zelfstandige stichting die géén financiële steun ontvangt vanuit het ziekenhuis of de overheid en afhankelijk is van donateurs en vrijwilligers.

Geslaagde generale
Stephan vertelt enthousiast verder: ‘Maandag hebben we de generale repetities gehad en alle deelnemers deden het echt super. Het Groot Niet te Vermijden heeft bijna zeven uur aan één stuk gerepeteerd met hen. Echt, ik heb een enorme bewondering voor die mannen. Ieder jaar gaan ze er weer 1.000% voor. Ook de gastartiest 2023 was er, die gaat een bekende wereldhit door de speakers laten galmen. Ook ‘onze’ zangcoach Simone knalde weer als vanouds met een kicknummer. Ik kijk uit naar komende dinsdag. Dan gaan we 17 popsongs te horen krijgen waar iedereen, deelnemers en 250 gasten, vanuit zijn dak gaat.’

Op naar editie 2024 dus? Stephan: ‘Wat mij betreft wel. Volgende week verwacht ik dat we het bekend zullen maken.’

Dit artikel wordt u aangeboden door

SAM Reclame & Communicatie

Wij zijn SAM. MERKENBOUWERS. Wij maken als full service reclamebureau geen verschil tussen online en offline. Wij maken de verbinding. Vanuit een doordachte basis ontwikkelen wij concepten die werken, bepalen de strategie die communicatie waardevol maakt, zorgen voor synergie die merken nodig hebben. Daarin zijn wij leidend (of eigenwijs zo u wilt) en uiterst creatief.

Meer nieuws