Ondernemerschap

Toeleveranciers over BeGobal: ‘De kracht van BeGlobal zit duidelijk in het beheren van hun relaties’

BeGlobal - Waddinxveen

BeGlobal organiseerde vorige maand de BeGlobal Marketing Experience. Klanten en relaties van het bedrijf konden tijdens dit evenement de passie voor product media proeven bij de directeuren Marco Horneman en André Noordwijk.

‘Op het event waren fabrikanten en toeleveranciers uit onze top-15 aanwezig om face-to-face onze klanten en relaties te ontmoeten en met ze in gesprek te gaan. Onze toeleveranciers vinden het leerzaam en interessant om eens rechtstreeks met klanten in contact te komen om te horen wat hen bezighoudt. En voor klanten is het een goede ervaring om ook eens productinformatie uit de eerste hand te kunnen krijgen’, leggen Horneman en Noordwijk uit.

Waarom werken toeleveranciers graag samen met BeGlobal? ‘BeGlobal heeft een sterk actieve houding naar de markt en is continue bezig de organisatie door te ontwikkelen. Ik merk dat de kracht van BeGlobal duidelijk in het beheren van hun relaties zit’, vertelt Tom de Kleyn van Prodir.

Lees ook: Verantwoorde groei bij BeGlobal

‘Een van hun sterke punten is het vermogen om in oplossingen te denken’, zegt Pieter Bosscher van Bosscher International. Esther Smit (Oxious): ‘Wij zijn samen zeer gedreven om het optimale resultaat te behalen voor de klanten van BeGlobal, met creatieve concepten waarbij kwaliteit heel belangrijk is.’

Rob Koenderink (Button Boss): ‘Ze zijn betrouwbaar en loyaal, maken een duidelijke keuze voor partnerschap. Als je een order met ze doet, dan doe je samen een order voor de klant.’

Lees hier verder op de website van BeGlobal.

Dit artikel wordt u aangeboden door

BeGlobal

Onze producten worden gebruikt met een doel, om een bepaald resultaat te bereiken. We beoordelen product media als onderdeel van de totale marketingmix van onze klanten. Met als uiteindelijk doel hun merken te versterken.’

Meer nieuws