14-06-22

Barry Kors (WSP Rijnmond): ‘We proberen ondernemers te laten omdenken’

De 100 van Sander was vorig jaar een groot succes, ‘Sander & de Hartenjagers’ is het perfecte vervolg. Dat zegt Barry Kors van WSP Rijnmond. ‘We proberen met Sander de Kramer en Jörgen Raymann, die zich ook heeft aangesloten, ondernemers te laten omdenken.’

‘Nieuwe klanten, maar ook bestaande klanten. Deze campagne vraagt wel iets van onze klanten. Er zijn nog steeds werkgevers die het schaap met de vijf poten willen. Maar het aanbod nu zijn mensen met een grotere afstand tot de arbeidsmarkt. Wij proberen ondernemers te laten omdenken en te kijken wat wél mogelijk is’, legt Barry van WSP Rijnmond uit.

Lees ook: Barry Kors (WSP Rijnmond): ‘Sander & de Hartenjagers prachtig vervolg op 100 van Sander’

‘We zijn in gesprek met ondernemers en opleidingsinstituten om een traject op te zetten en mensen op te leiden tot het minimaal benodigde niveau om in de stromen bij onze klanten. Veel nieuwe ondernemers zijn aangesloten bij Sander & de Hartenjagers en veel bestaande klanten zijn daadwerkelijk gaan omdenken.’

Het hele gesprek met Barry Kors tijdens de bladpresentatie in het Zalmhuis:

Meer nieuws