BeGlobal neemt Imhotep over: ‘Stap dichterbij het realiseren van onze groeiambities’
BeGlobal - Waddinxveen
BeGlobal heeft branchegenoot Imhotep overgenomen. Met de komst van de klanten en het team van Imhotep versterkt het bedrijf van Marco Horneman en André Noordwijk zijn positie als een van de vooraanstaande leveranciers van product media.
Imhotep Promotions, gevestigd in Alblasserdam, is in 1990 opgericht door Caroline Graafland. In de loop der jaren heeft het bedrijf een goede reputatie opgebouwd, evenals een mooie klantenkring. De mentaliteit en werkwijze van Imhotep komen overeen met die van BeGlobal: voor alle partijen correct zaken doen en klanten optimaal servicen zijn enkele belangrijke overeenkomsten, evenals de aandacht voor sustainability en compliance. BeGlobal en Imhotep passen bij elkaar. Beide bedrijven zijn sterk in brandstores, dus ook op dat gebied is de overname een hele goede match.
Vanaf 1 januari is het team van Imhotep, bestaande uit vier medewerkers, werkzaam vanuit het kantoor van BeGlobal in Waddinxveen. Ook de klanten van Imhotep gaan mee naar BeGlobal. Caroline Graafland wil na ruim 30 jaar haar handen meer vrij krijgen voor zaken buiten de promotionele productenbranche. ‘Ik ben oprecht blij dat de klanten en medewerkers van Imhotep verder kunnen gaan met de professionele partij die BeGlobal is’, stelt ze.
BeGlobal, dat met de komst van het team van Imhotep uit 25 medewerkers bestaat, is 20 jaar geleden opgericht. Eind 2020 integreerde Intercédé in BeGlobal. BeGlobal werkt voor opdrachtgevers als Aegon, Ordina, diverse ministeries, ING, Deloitte, De Nederlandsche Bank, Exact, Netflix en Koni. BeGlobal maakt al jaren exclusief onderdeel uit van het internationale netwerk IPPAG (International Partnership for Premiums & Gifts) en Prominate, waar de klanten van Imhotep nu ook van gaan profiteren.
André Noordwijk: ‘Ook in onze industrie is schaalvergroting noodzakelijk. Meer power, meer kennis en ervaring, zeker voor opdrachtgevers die ook internationaal bediend willen worden. Met Imhotep erbij zijn we weer een stap dichterbij het realiseren van onze groeiambities.’
Foto: BeGlobal
Dit artikel wordt u aangeboden door
BeGlobal
Onze producten worden gebruikt met een doel, om een bepaald resultaat te bereiken. We beoordelen product media als onderdeel van de totale marketingmix van onze klanten. Met als uiteindelijk doel hun merken te versterken.’