Rotterdam

Raymon de Kruijff (Admix): ‘Wij bedenken dingen voor anderen, maar vinden het ook leuk om een product te geven’

ADMIX: IMPACTVOLLE CREATIVITEIT - Rotterdam

Vorig jaar lanceerde B2B-bureau Admix een eigen biermerk (B2Bier), maar daar blijft het niet bij. ‘We gaan het verder uitbreiden’, zegt managing director Raymon de Kruijff. ‘Met bijvoorbeeld B2Bakkie, voor een leuk bakkie koffie, B2Bitterbal en B2Borrel, voor de vrijdagmiddagborrel.’

Waarom? ‘Nou, wij hebben alleen maar iets te bieden in de dienstverlening. Wij bedenken dingen voor anderen. Maar het is ook leuk om een product te hebben, om echt iets te geven aan mensen. Daarom hebben we B2Bier bedacht, een sympathiek biermerk in Rotterdam. En er komt dus nog meer’, zegt Raymon tijdens een businesslunch in Kaat Mossel.

Lees ook: Admix langer verbonden aan Friends in Business

Admix, gevestigd aan de Kratonkade in Rotterdam, bestaat inmiddels alweer 48 jaar. ‘We zijn druk aan het verzamelen voor het 50-jarig jubileum. En we staan hard te springen om goede mensen. We zijn ook flink aan het verjongen. Bij een bureau van 48 jaar horen ook jonge mensen.’

Dit artikel wordt u aangeboden door

ADMIX: IMPACTVOLLE CREATIVITEIT

Bij Admix combineren we strategische inzichten met creativiteit en growth marketing om B2B merken onderscheidend te positioneren. We doen wat nodig is om doelgroepen te bereiken, boeien en bewegen. Samen met onze REIWA Group zusjes zorgen we voor pakkende branding campagnes, contentcreatie, slimme media inzet en lead management. Alles om aan merkbekendheid én kwalitatieve conversie te werken.

Meer nieuws