Rotterdam

Raymon de Kruijff (Admix): ‘Wij bedenken dingen voor anderen, maar vinden het ook leuk om een product te geven’

Admix creative agency - Rotterdam

Vorig jaar lanceerde B2B-bureau Admix een eigen biermerk (B2Bier), maar daar blijft het niet bij. ‘We gaan het verder uitbreiden’, zegt managing director Raymon de Kruijff. ‘Met bijvoorbeeld B2Bakkie, voor een leuk bakkie koffie, B2Bitterbal en B2Borrel, voor de vrijdagmiddagborrel.’

Waarom? ‘Nou, wij hebben alleen maar iets te bieden in de dienstverlening. Wij bedenken dingen voor anderen. Maar het is ook leuk om een product te hebben, om echt iets te geven aan mensen. Daarom hebben we B2Bier bedacht, een sympathiek biermerk in Rotterdam. En er komt dus nog meer’, zegt Raymon tijdens een businesslunch in Kaat Mossel.

Lees ook: Admix langer verbonden aan Friends in Business

Admix, gevestigd aan de Kratonkade in Rotterdam, bestaat inmiddels alweer 48 jaar. ‘We zijn druk aan het verzamelen voor het 50-jarig jubileum. En we staan hard te springen om goede mensen. We zijn ook flink aan het verjongen. Bij een bureau van 48 jaar horen ook jonge mensen.’

Dit artikel wordt u aangeboden door

Admix creative agency

Zet creativiteit in om je organisatie in beweging te brengen. Of je nu groeiambities hebt als bedrijf, een ander businessmodel zoekt of je employer brand wilt versterken... succesvolle verandering begint met goede communicatie én creativiteit. Met nieuwe inspiratie en energie om dingen in beweging te zetten. Maar ook met nieuwe inzichten die data en onderzoek je bieden. Bij Admix creëren we al 47 jaar succesvolle verandering, met specialisten in elke communicatiediscipline. Van merkpositionering en contentcreatie tot online strategie en digital design. Benieuwd hoe onze veranderkracht ook jouw organisatie verder brengt? Bel Raymon de Kruijff via 010-270 75 75 of kijk op admix.nl/veranderkracht

Meer nieuws